Podání reklamace na vyúčtování spotřeby vody nebo tepla Nahlášení informace o jednotce: Obec: Ulice: Č.p. Č.o Číslo bytu Uživatel bytu / jednotky: Jméno: Příjmení: E-mail: Telefon: Datum nahlášení reklamace: Reklamuji spotřebu: Studené vody Teplé vody Tepla Text reklamace Před podáním reklamace si prosím podrobně prostudujte metodiku rozúčtování a vyhlášku 269/2015 Sb. Níže prosím objektivně popište konkrétní důvod reklamace a popis skutečností, které prokazují chybu v rozúčtování. Po odeslání formuláře bude Reklamační řízení uzavřeno do 15 dní a o jeho výsledku budete e-mailem informováni. V průběhu reklamačního řízení můžete být kontaktováni pracovníkem naší společnosti k upřesnění reklamace. Neobdržíte-li do 15 dní odpověď na Vaší reklamaci, kontaktujte nás na tel. 283 870 824. Příloha Odeslat Vaše zpráva byla odeslána. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat. Please turn on javascript to submit your data. Thank you!