Podání reklamace na vyúčtování spotřeby vody nebo tepla

Nahlášení informace o jednotce:
Uživatel bytu / jednotky:
Reklamuji spotřebu:
  Před podáním reklamace si prosím podrobně prostudujte metodiku rozúčtování a vyhlášku 269/2015 Sb. Níže prosím objektivně popište konkrétní důvod reklamace a popis skutečností, které prokazují chybu v rozúčtování. Po odeslání formuláře bude Reklamační řízení uzavřeno do 15 dní a o jeho výsledku budete e-mailem informováni. V průběhu reklamačního řízení můžete být kontaktováni pracovníkem naší společnosti k upřesnění reklamace. Neobdržíte-li do 15 dní odpověď na Vaší reklamaci, kontaktujte nás na tel. 283 870 824.  

 
 

 
 

Upozornění na používání cookies souborů

Na naší webové stránce používáme cookies. Některé z nich jsou nutné pro běh stránky, zatímco jiné nám pomáhají vylepšit vlastnosti stránky na základě uživatelských zkušeností (tracking cookies). Sami můžete rozhodnout, zda cookies povolíte. Mějte prosím na paměti, že při odmítnutí, nemusí být stránka zcela funkční.